משרדי מחלקת כספים בפיניציה

פרטים:

מיקום: מפעל פיניציה, איזור תעשיה ציפורית

שטח: 42 מ"ר

מידע אודות הפרויקט:

משרדי הכספים במפעל פיניציה שכנו ב"חלל פתוח" גדול אותו חלקו עם מסדרון ארוך ורחב ועם מחלקת המכירות.

במסגרת עבודתם חשו העובדים כי הרעש מפריע לריכוז ולשקט שהם צריכים בעבודה עם כספים ופנו למנהל המחלקה שפנה אליי.

הנושא הראשון היה הפרדה אקוסטית וויזואלית בין המחלקות מאחר ותחום העבודה שלהם שונה באופיו כאשר מחלקת מכירות מדברים בעיקר בטלפון וגם בניהם ומחלקת כספים מנתחים ומזינים נתונים למחשב. מוזמנים לבלוג שלי בנושא "חדר שקט" שבנינו עבור אנשי המכירות לשיחות שלא בקיוביקל שלהם.

הנושא השני הוא סוג הישיבה. הפרוגרמה שערכתי הביאה אותי לאחד שני זוגות של עובדים שהעבודה שלהם קשורה יחדיו ויש להם צורך מהותי לעבוד אחד עם השני בעוד הישיבה הקודמת הייתה בקיוביקלס אישי. בישיבה החדשה יש להם אפשרות גם לעבוד מול המחשב וגם להתייעץ ולהעביר מידע אחד לשני במרחק מינימלי והדבר תורם לעבודתם.

התכנון החדש כלל מחיצה מגבס בין שתי המחלקות בעלת בידוד כפול (גם פלטות גבס כפולות מצד הכספים וגם בידוד איכותי בניהן) ובחלק העליון תוכננו חלונות קבועים עם זכוכית שקופה (תוצרת פיניציה כמובן!) שיאפשרו מעבר של אור והמשכיות ויזואלית של התקרה בכדי לא לסגור באופן הרמטי ולא נעים את המחלקה עם קיר.

המחיצות של המחלקה נקנו רק שנה קודם ולכן, כולן נמדדו, פורקו במחשב כמו לגו ו"נבנו מחדש", לפי הפרוגרמה החדשה. את המחיצות פירקו בסט פרויקטים והרכיבו מחדש כעבור 3 ימים של בניית הקיר והעברת חשמל, תקשורת וטלפונייה למיקומים חדשים.

האיחסון שהיה להם קודם פוזר בכל מיני מקומות והגישה אליו הייתה לא נוחה. בתכנון החדש, תוכנן עבורם איחסון גדול יותר ממה שהיה להם קודם ובשני מיקומים בלבד, מה שאיפשר להם מסדרון רחב למעבר וגישה נוחה יותר להוצאה והכנסה של קלסרים לארונות.

בתקרה "שובצו" אריחים אקוסטיים שיתרמו לנושא האקוסטיקה, זאת משום שהמחלקה לא נסגרה עם קירות ודלת והיא עדיין נושקת למסדרון ולכן היה צורך לבלוע כמה שניתן רעשים שעדיין נמצאים בחלל. גם מחלקת מכירות קיבלו אריחים אקוסטיים בתקרה להשלמת המראה האחיד ולתמיכה אקוסטית עבורם.

לעיתים רחוקות יש לי את הפריווילגיה לצלם את התהליך, מוזמנים לקפוץ לבלוג שלי לראות 4 ימים של שיפוץ+יום הרכבת נגרות. וכל זה בדקה ו-42 שניות.

עיצוב פנים למשרדים, עיצוב פנים, OSB, עץ, מחיצות פנים OPEN SPACE, אופן ספייס, איזור תעשיה ציפורית, פיניציה, PHEONICIA,
דילוג לתוכן